IAC | Hypotheek
07-03-2018
De juiste hypotheek was snel gekozen.
De rest van het proces liep stroef en vol fouten. Ik heb veel achter dingen aan moeten bellen en mailen terwijl de adviseur zeer slecht telefonisch bereikbaar was.
Tijdens de overdracht bleken een aantal dingen niet voldoende te zijn geregeld en moest ik wederom bellen en regelen om de overdracht überhaupt door te laten gaan.
Ik ben met hypotheekvisie in zee gegaan om wat ondersteuning te hebben en om wat minder over dingen te hoeven stressen. Echter heb ik bij vrijwel ieder onderdeel van het proces zelf nog moeten ingrijpen.
Indicatie van de prijs klopt niet. Dit was in mijn geval 2750 euro en er werd ook nog eens een rekening van 2850 bij de notaris aangegeven waar ik dus nog een correctie op heb moeten laten doen.
Slechte zaak!
Reactie van Hypotheek Visie Nijmegen:
Beste IAC,
Wat jammer dat je dit commentaar schrijft over een hypotheek die we in 2016 al voor je hebben geregeld. Door een communicatie fout is een door jou aangevraagde schadeverzekering niet tot stand gekomen. Wij hebben met de verzekeraar geregeld dat dit met terug werkende kracht kon worden herstelt. Nu wil je wel de schade uitkering maar niet de achterstallige premie. Omdat dat niet gunstig voor je uitpakt geef je dit commentaar. Jammer!!