anoniem | Hypotheek
28-02-2021
Elke drie dagen vroeg hij weer aan ons om een nieuw/ander formulier in te vullen, na 1 maand vroeg hij van de id's ook de achterkant. We gaan ervan uit dat een hypotheekadviseur weet welke formulieren er ingevuld moeten worden en dat hij alles tegelijk door de aanvragers laat invullen. We hadden een nieuwe werkgeververklaring moeten laten invullen en opgestuurd en na ontvangt bedankte de adviseur ons daarvoor en na 2 weken vroeg hij waar de werkgeververklaring bleef, was hij de mail kwijt. De eerste mail met de ondertekende aanvraag zou hij nooit ontvangen hebben, maar misschien was hij deze ook wel kwijt. Toen eindelijk de papieren compleet zouden zijn en doorgestuurd waren voor acceptatie, bleek dat de werkgeververklaring nog niet overeenkwam met het loonbriefje. Ook bleek dat het roodstaan bij de bank een belemmering was voor de hypotheekacceptatie. Dit alles had hij beter kunnen weten en sneller op kunnen inspelen.