Anoniem | Hypotheek
06-10-2019
In het zeer lange traject tot omzetting van mijn hypotheek en standby krediet, heeft deze adviseur al hetgeen in zijn mogelijkheden en bereik lag, benut om tot een klantvriendelijke financiele oplossing te komen. Telkens weer begeleidde hij het proces als intermediair tussen mij als klant en de betreffende afdeling in Utrecht geduldig en doeltreffend om tot het gewenste resultaat te komen.
Daarintegen plaats ik een kanttekening bij het zeer lange traject dat de beoordelaars in het hoofdkantoor te Utrecht benut hebben, praktisch een jaar, dat is absoluut niet klantvriendelijk.
Indien de SNSbank zich op de SNSwebsite profileert met: Onze missie, Nederland financieel onbezorgder maken en bij punt 3. Minder financiƫle zorgen, het 'hulpteam' helpt financieel weer gezond te worden, is mijn inziens een traject met een tijdsbestek van praktisch 1 jaar veel te lang, voor iemand die het financieel absoluut niet gemakkelijk heeft.