Eerste afspraak (2023) was goed verlopen, alles was positief en hij zou met ons in 2024 opnieuw bekijken of er veel is veranderd in die tussen tijd, en we zouden dan samen gaan kijken wat voor hypotheek het beste bij ons zou passen.
Echter is het zo dat ik meerdere malen naar kantoor heb gebelt en of niemand aan de telefoon kreeg of er werd een terugbel verzoek ingedient, waarna ik niet werd terug gebelt.
Uit eindelijk heb ik Dhr. Hem zelf aan de telefoon gekregen, ik was toe aan duidelijkheid echter kreeg ik deze steeds niet.
Bij de vraag kunnen jullie iets voor ons betekenen werd er gezegd "alsof wij het niet druk genoeg hebben, ik heb meer afspraken en klanten"
Toen heb ik nogmaals gevraagt kunt u iets voor ons betekenen? En Dhr. Gaf duidelijk aan dan uuh zoek maar naar een ander.
Ik ben niet tevreden over deze hypotheker. Eerst word je helemaal lekker gepraat over alles wat mogelijk zou zijn en word aan een lijntje gehouden, vervolgens krijg je 0,0 contact met de des betreffende persoon. En vervolgens word je afgewezen.
Erg klant onvriendelijk.
Ik raad niemand aan om hier heen te gaan.
Reactie van De Hypotheker Roermond:
Beste Janneke. Dank voor jouw review, zeer spijtig te horen dat je niet tevreden over het contact met ons bent. Mijn excuses voor jouw slechte ervaring.
Ik heb je een email gestuurd met een uitnodiging om persoonlijk contact te hebben. Ik hoop dat we elkaar binnenkort spreken en we jouw ervaring kunnen doornemen zodat wij kunnen leren van wat er bij jou niet goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Roger Courtens, Franchisenemer