Annette | Verzekering
10-11-2016
Slechte communicatie en mijn ervaring is dat Assurantiegroep als tussenpersoon helemaal niets voor mij heeft gedaan; alleen mailtjes doorsturen vanuit de verzekeraar. Ik zou volgens medewerkster Annemie, die zich " tussenpersoon" mag noemen, geen recht hebben op dekking van de schade. Terwijl dit wel zo was, iemand anders heeft dit uitgezocht. Assurantiegroep had dit moeten doen; zij hebben geen enkele keer zelf contact met mij gezocht. Na afhandeling van de schade mijn ongenoegen hierover geuit en dat ik de de verzekering wil stoppen; daarna kreeg ik een mail dat het mij vrij staat een andere verzekeraar te zoeken..Dat ze klanten op zo'n manier dan ook nog eens laten gaan; echt onbegrijpelijk na 10 jaar klant te zijn geweest!! Slecht!
Reactie van Summa Adviesgroep B.V.:
Beste Annette,
Zoals telefonisch toegelicht vinden wij het bijzonder vervelend dat de schadeafwikkeling niet naar wens is verlopen. Ik heb dan ook de interne klachtenprocedure opgestart. Concreet houdt dit in dat ik het schade dossier grondig zal onderzoeken, het gesprek zal aangaan met mijn collega alsmede de verzekeraar en een terugkoppeling aan u zal geven.
Wij zullen er alles aan doen om uw tevredenheid te herstellen alsmede om middels uw klacht onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Kay Derks
Allround financieel adviseur