De Krog | Hypotheek
07-01-2016
Wij zijn 40 jaar klant geweest bij een bank. Tot de goede jaren wou deze bank behulpzaam zijn in het kader van klanttevredenheid. Na 10 was de rentevast periode verlopen. Voor een zakelijke belegging was er (tijdelijk) extra financiƫle behoefte. Wat een gezeur en geklaag heeft het gegeven om de adviseur in beweging te krijgen. Na 3 maanden heb ik het kansloos opgegeven. Per toeval kwam ik met NBG in contact (reclame). 2 dagen later al "op locatie" een vrijblijvende afspraak met de adviseur. De adviseur had 2 dagen later een advies in het kader van haalbaarheid. Dit was positief waarna de opdracht is gegeven. Vanaf dat moment veel onvoorziene problemen gehad. De adviseur heeft het vertrouwen nooit opgegeven en alle zeilen bijgezet. Uiteindelijk is er een veel hogere financieel resultaat geboekt met een veel lagere percentages. Echt een super advies door een nog betere adviseur. Top. Daar zijn ze bij de bank prutsers bij. Niet voor niets dat daar zoveel ontslagen vallen.