Anoniem | Hypotheek
06-09-2024
De communicatie verliep niet soepel. Als consument had ik het gevoel dat ik zelf overal achteraan moest zitten tot uiteindelijk de bankgarantie aan toe die "vast" bleek te zitten bij de Nationale Waarborg. Hier ging het uiteindelijk bijna mis. Zelf heb ik de notaris benaderd die mij vertelde dat de bankgarantie niet was aangekomen. Uiteindelijk zelf de waarborg overgemaakt met eigen geld nota bene. Als wij niet de financiele middelen hadden om dit te regelen was de aankoop van het huis mogelijk niet doorgegaan.
De hypotheekadviseur kwalificeer ik als reactief in plaats van proactief. De buitendienst was wel proactief, de binnendienst niet.
Reactie van NBG Hypotheken:
Beste,
Bedankt voor je eerlijke feedback. We vinden het vervelend om te horen dat de communicatie niet soepel verliep en dat je zelf moest bijspringen. Dit is niet de ervaring die we willen bieden. We nemen je opmerkingen serieus en gaan hiermee aan de slag om onze processen te verbeteren. Dank voor het delen van je ervaring. Alsnog veel plezier gewenst in de woning. Fijne dag, Jorg