10
Van den Boer en Roggen Financieel Advies B.V.
852 reviewsReview details
Review door Mike en Maud
Hypotheek
Geschreven op: 06 januari 2023
Wij hebben het contact met Nico als zeer prettig ervaren. Nico is in onze ogen erg deskundig en legt alles in begrijpelijke taal uit. Daarnaast is hij enorm betrokken, denkt hij goed met je mee en is hij duidelijk gemotiveerd om je te helpen. Voor ons was Nico de ideale hypotheekadviseur om ons te begeleiden bij de aankoop van onze eerste woning!
Reactie van Van den Boer en Roggen Financieel Advies B.V.
Dag Mike en Maud, bedankt voor de mooie woorden!
Ik heb onze samenwerking ook als zeer prettig ervaren. Dat heeft ervoor gezorgd dat we samen snel hebben kunnen schakelen.
Veel geluk samen op deze leuke stek!
Van den Boer en Roggen Financieel Advies B.V.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in november 2022.
De review is afkomstig van Advieskeuze.