Ben niet gebeld geworden!
Gister de klantenservice gebeld, medewekster bijna onverstannbaar, te zachte stem en accent, duurde allemaal heel lang en toen ik uiteindelijk alle gegvens had doorgegeven zei ze dat ik even moest wachten en na een goede 10à 11 minute heb ik opgehangen.
Mijn boodschap: Heb mijn nieuwe bankpas (oude niet meer geldig ,afgelopen) niet ontvangen hoewel mij eind April begin Mei was verzekerd dat deze begin July in de bus zou liggen. Ik ga niet meer bellen en vetrouw erop dat mijn nieuwe bankpas zo snel mogelijk wordt gestuurd!!!!
De klanten service van de ING is nul en daar wordt schijnbaar niets aan gedaan.
ING moet niet denken dat ik nog wil investeren, zeker niet zolang ze nog in Rusland aktief zijn!!!
Graag een bevestiging dat mijn nieuwe bankpas onderweg en/ of dat er aan gewerkt wordt.
Mevr. A.M.P. Lippits, Zwitserland
Reactie van Rabobank Eindhoven (Emmasingel):
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Het is mij niet helemaal duidelijk als hypotheekadviseur bij de Rabobank of deze feedback voor mij bedoeld is.
Maar ik help u graag verder om in contact te komen met de juiste persoon binnen de Rabobank. U kunt mij telefonisch bereiken op mijn zakelijke mobiele nummer 06-21975143.
Met vriendelijke groet,
Mary-Ann van der Meijs