Brabers | Hypotheek
16-06-2023
De eerste gesprekken heb ik als prettig ervaren waarin Henrieke de tijd om zaken uit te leggen. Ook haar flexibiliteit richting mij omdat ik soms vanuit het buitenland werkte was prettig. Wel ervaarde ik soms dat (na mijn idee) de medewerkers van de bank het te druk hebben en daardoor niet optimaal aan de wens van hun klant kunnen voldoen. Zo zag ik dat er nog heel laat op de avond een mail naar me werd gestuurd (ben ik natuurlijk blij mee) of dat Henrieke moeilijk bereikbaar was vanwege andere afspraken. En als ik dan de klantenservice van de RABO belde met een dringende vraag werd ik doorverwezen naar me adviseur. (Ja, dat snap ik maar die heeft het te druk dus daarom bel ik naar een klantenservice. Die op dat moment dus geen service kan verlenen)
En om eerlijk te zijn vind ik wel dat, en dit staat compleet los van Henrieke, ik (wij, mijn ex en ik) die al jaren trouwe klant zijn en beide al diverse huizen hebben gekocht met als bank de RABO. Wij wederom niet zoveel kosten hadden hoeven te maken. Ik snap dat er verrekeningen moeten worden gemaakt. Maar jullie hebben aan ons allang je geld verdient. Maar dat is een persoonlijke mening.
Henrieke, bedankt!