10
Van de Mierden-Yield BV
426 reviewsReview details
Review door R D
Hypotheek
Geschreven op: 10 augustus 2020
Via via zijn wij bij Van de Mierden terecht gekomen. Wij wilden informatie voor een andere hypotheek. Hierbij zijn super goed geholpen door Henrico. Hij nam de tijd om alles in begrijpelijke taal uit te leggen. Voor vragen mochten we bellen of een mail sturen. De mail werd dezelfde dag nog beantwoord. Mocht je een goede vriendelijke en eerlijke hypotheekadviseur zoeken, dan kan ik Henrico v Best zeker aanbevelen.
Reactie van Van de Mierden-Yield BV
Goedemorgen,
bedankt voor uw beoordeling.
Met vriendelijke groet Natalie van de Mierden
Van de Mierden-Yield BV
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in juli 2020.
De review is afkomstig van Advieskeuze.