S.v.G | Verzekering
06-12-2020
Graag wilde ik mijn auto verzekering verlenging onder de zelfde voorwaarde dat kon volgens de verzekering adviseur wettelijke niet. Helaas berust dit op onwaarheden en heb ik zelf mijn verzekering gebeld omdat ik het gevoel had dat zij aan mij wilde verdienen. Bij mijn verzekering kreeg is het juiste antwoord op mijn vraag. En heb ik van mijn verzekering gekregen wat ik graag wilde. En wat ik bij dit verzekerings advies agentschap niet kreeg. Ik voelde mijn niet geholpen. En was bijna van verzekeringmaatschappij overgestapt.
Nu een ander agenten gevonden die het zelfde antwoord gaf als de verzekeringsmaatschappij. Voor mij geen Intergroep meer.
Reactie van Fidus Oisterwijk :
Geachte SvG, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben navraag gedaan bij de diverse mensen van de verschillende afdelingen en kunnen uw naam, probleem of situatie niet terugvinden. Ook begrijpen wij niet goed wat uw situatie zou zijn. Wij vinden het heel vervelend en graag zou ik met u in contact willen komen. Intergroep is niet gewend dat er klanten zijn die ontevreden zijn. Wij doen er alles voor om de relatie tevreden te stellen. Graag nodigen wij u uit voor een kop koffie om het met u door te nemen. Zou u met ons contact willen opnemen ?
013-5136052