Ik heb een onterechte hoge factuur ontvangen voor een nieuwe rentevast periode voor mijn hypotheek
na meer dan 20 jaar klant te zijn geweest is dit de druppel die maakt dat wij ons per direct hebben uitgeschreven als klant. In het verleden een hele prettge samenwerking gehad maar sinds de laatste personeelswijzigingen is het drama.
Reactie van Finenzo Oosterhout:
Beste Franca van Mourik,
Wij willen u hartelijk danken voor uw jarenlange vertrouwen. Onze 20 jaar durende relatie hebben wij zeer gewaardeerd. Graag hadden wij in de goede tijden ook een mooie review van u ontvangen. Nu bent u even minder tevreden, dat betreuren wij enorm. Jammer dat u uw vertrouwen in ons nu direct opzegt, maar uiteraard respecteren wij uw keuze.
Al die jaren hebben wij u kunnen adviseren zonder dat u ons rechtstreeks hoefde te betalen. Tegenwoordig krijgen wij geen provisie meer van de geldverstrekkers. Ons advies kan niet (meer) gratis zijn, daarom kreeg u een rekening voor onze dienstverlening. Deze had u ook gekregen als Gerben nog wel bij ons had gewerkt. Als u niet houdt van de hogere bedragen dan kunt u ook gebruik maken van onze hulp en ons advies door maandelijks voor onze dienstverlening te betalen. Vervelend dat de communicatie over onze beloning niet helemaal helder was. Dat is niet fijn, onze excuses daarvoor!
Nogmaals dank voor de afgelopen 20 jaar, jammer dat onze wegen hier scheiden. Veel geluk voor de toekomst!
Met hartelijke groet,
Kathlijn Panis, Finenzo Oosterhout.