De adviseur gaf meteen aan dat mijn vriendin een fase a uitzend contract had en dat we daardoor heel veel minder konden lenen. Echter bij het denken in mogelijkheden is geen enkele keer een perspectief verklaring of generatie hypotheek voorbij gekomen waarmee we alsnog de financiën rond konden krijgen. Uiteindelijk heeft dit ons doen besluiten de koopovereenkomst te ontbinden. Inmiddels hebben we via de Rabobank de volledige hypotheek kunnen krijgen doordat de adviseur bij het bepalen van het gemiddelde inkomen van mijn partner een fout had gemaakt. Er is bij De Hypotheker geen gebruik gemaakt van “handig!” de app voor Het uitlezen van het UWV Verzekeringsbericht, waar De Hypotheker een samenwerkingspartner mee is.
Reactie van De Hypotheker Breda:
Beste Bert, bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren, aangezien we verschillende mogelijkheden hebben aangedragen waaronder de Inkomensbepaling Loondienst (Handig). Dit is mogelijk tijdens het bespreken van meerdere scenario's aan je aandacht ontsnapt. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen wij dit graag. De Hypotheker Breda.