Niels | Hypotheek
22-11-2017
Het begin van het traject was erg positief. Er werd goed gecommuniceerd en actief geholpen om een goede hypotheek te vinden. Hier zijn we erg tevreden over. Toen wij de Hypotheek hadden gekozen werden we geconfronteerd met een 'serviceorganisatie'. Dit was nodig om een hypotheek bij een kleine partij af te sluiten, maar achteraf bleek dat de serviceorganisatie werk uit handen neemt van de adviseur. Uiteraard betaald de klant hiervoor, Wat ik toch wel echt erg vreemd voor als je een deel van je werk uitbesteed.
Het communiceren met de service organisatie verliep erg moeizaam en langzaam. Je werd geholpen door verschillende personen en het duurde allemaal vrij lang.
Nadat alles goed was gekeurd zat er een aardige periode tot aan de uiteindelijke overdracht. Maar er werd toen er een stuk minder adequaat gereageerd, alsof het geld al binnen was.. Tot slot verscheen de adviseur bij de overdacht, zonder overleg wat ons een beetje verraste.
Hypotheek: 4.5 Traject: 1.5 Totaal: 3
Reactie van SCHULZ FD makelaardij, financieren en verzekeren:
Beste Niels,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Wij vinden het erg vervelend voor jullie dat het traject in jullie beleving niet optimaal is verlopen.
Graag lichten wij de reden van het gebruik van de serviceorganisatie nogmaals aan jullie toe. Zullen wij hier een (bel)afspraak voor maken?
Daarnaast fijn om te horen dat de communicatie tussen de serviceorganisatie en de klant verbetering behoeft. Hier werken we dagelijks aan en zullen jullie signaal zeker naar deze organisatie doorleiden.