Marielle | Hypotheek
27-06-2017
Toen des tijds hadden wij advies nodig voor onze eerste koopwoning te gaan kopen.
We hadden een goed gevoel erbij en kozen voor de hypotheekshop.
Maar na dat alles getekend was van het koopcontract ging het vooral vaak mis bij de hypotheekshop hele slechte voorlichting en een hoop zelf moeten regelen.
ook werd er maar bij 1 hypotheekverstrekker een hypotheek aangevraagd, waarna wij zelf erachter waren gekomen dat we helemaal niet zoveel konden lenen als dat de adviseur zei.
Ook waren wij niet voorgelicht over het factuur contract van de hypotheekshop, en waren deze papieren tussen de offerte van munt gedaan zodat we die toch zouden tekenen.
Elke keer moesten we zelf contact opnemen om iets te weten of er al wat meer bekend was over onze hypotheek.
Uiteindelijk waren we 1.5 maand verder vol stress en geen hoop meer en op de deadline van de 10% betaling.
Hele slechte service nooit meer gaan wij daarnaartoe of raden wij ze aan.
Reactie van De Hypotheekshop Roosendaal:
Beste Marielle,
Heel erg jammer dat je het zo hebt ervaren. Gelukkig is dit een uitzondering, gezien alle andere reviews. Maar daarom niet minder vervelend voor jullie. Ik wil je verzoeken om contact met mij op te nemen zodat we kunnen kijken wat er nu echt mis is gegaan en hoe we dit op een correcte manier kunnen oplossen. Je kunt me bellen via 0165-555330 of mailen,
[email protected]. Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd van der Moore