Anoniem | Hypotheek
26-02-2021
Jazeker, de hypotheker......
Prima contacten gehad met de adviseur. Administratief gezien had het beter gekund. Er moet logisch veel papierwerk geleverd worden en dat gaat via een digitaal portaal. Inloggen is vaak problematisch en loopt vaak vast. Gelukkig kan er ook nog gemaild worden. Tip die ik mee wil geven is dat men een overzicht geeft van de documentatie die men nodig heeft en ook kunnen toelichten waar de documentatie voor nodig is. Twee keer een werkgeversverklaring moeten regelen bij beide werkgevers omdat niet versie 2021 was ingevuld maar 2020; de 2 maanden geldigheid waren nog niet verlopen. Geef een toelichtingenlijstje mee of verstrek als kantoor zelf de werkgeversverklaring die de werkgever in kan vullen. Verder de uitspraak "deze documentatie hebben wij nodig voor ons dossier" is erg storend. Iedereen moet het leren, maar het is al stressvol en je wilt ontzorgd worden. Het heeft mij best veel stress opgeleverd die naar mijn idee niet nodig was geweest. Verder prima en is tevreden afgerond.
Bron: extern