Anoniem | Hypotheek
02-12-2010
Omslachtig, niet-kundig en tergend langzaam.
Intakegesprek duurde ca. 2,5 uur (lang dus) en inhoudelijk ook niet altijd even prettig ervaren. Met name als het ging om het inzetten van eigen geld (t.b.v. lagere maandlasten) en de arbeidsongeschiktheidsverzekering kwamen er hele verhalen die niet duidelijk werden uitgelegd. In het geval van de AO-verzekering zelfs een heel betoog waardoor wij ons zorgen gingen maken, maar uiteindelijk bleek het probleem niet te gaan over het aanbevolen product (wat op ons beiden wel zo overkwam), maar over iets heel anders (CWI ofzo).
De doorslag gaf voor ons het feit dat de bank zeer traag reageerde. Zelfs met één dag ziekte en een papadag vind ik het niet normaal dat het een week duurt voordat je reactie krijgt op een gewenste aanpassing in de hypotheekberekening. Toen na al het rekenwerk (dus al gedaan!) bleek dat het nog een week zou duren voordat we de offerte zouden krijgen, hebben we het bijltje erbij neergegooid. Altijd redelijk trouw Rabobank geweest en gedaan, maar er is een grens.
Bron: extern