Anoniem | Financiële planning
Ik heb een jaar na dato nog steeds spijt dat ik hiermee in zee ben gegaan. Er was niet veel te berekenen in mijn situatie, maar toch is er duizenden euro's gefactureerd. Wellicht is hij beter als het om ingewikkelde situaties gaat, maar ik houd er voorgoed een zuur gevoel aan over.
Reactie van Hubrien - Financieel Advies 2.0:
Tja. anoniem: daar kan ik eigenlijk niet zoveel mee. en ook jammer: geeft mij niet de kans samen om te kijken wat het probleem was (al een jaar geleden blijkbaar). Jaarlijks geef ik tientallen planningsadviezen en help honderden mensen met hun beleggingen: een illusie dat dit foutloos gaat. Dus bij iedere klant geef ik altijd aan: gaat er iets niet goed? ben je ontevreden, waarom dan ook? Reageer! Ik kijk wat ik kan doen om het probleem op te lossen-samen komen we er eigenlijk altijd uit.Dus per saldo ben ik eigenlijk altijd blij met negatieve reviews. behalve dan anoniem. hartelijke groet, Hubrien.