mk | Hypotheek
02-06-2021
De adviseur komt afspraken niet na, geeft verkeerde adviezen, reageert zeer traag of zelfs helemaal niet op vragen via mail, belt niet terug. In mei 2020 hebben wij een hypotheekaanvraag gedaan voor een verbouwing. Het eerste renteaanbod kregen wij toegestuurd door de adviseur op de dag dat deze bij de bank had moeten zijn. Hierdoor heeft er opnieuw een aanvraag moeten plaatsvinden, dit hoorde wij pas in augustus. In augustus 2020 is de 2e keer renteaanbod ontvangen. Eind september wilde wij gaan verbouwen, dit zou geen probleem zijn aldus de adviseur, de hypotheek zou dan zeker rond zijn. In de periode augustus/ september diverse malen gevraagd naar de status van de hypotheek. Hier kwam moeizaam antwoord op met elke keer de strekking van de boodschap dat het goed zou komen. Dit is dus niet goed gekomen. Begin dit jaar heeft dhr van Essen de kans gehad het goed te maken. Na een gesprek op locatie waarbij duidelijk afspraken zijn gemaakt met deadlines, werd het al snel duidelijk dat deze afspraken en deadlines niet door de adviseur konden worden nageleefd. Een 2e hypotheekadviseur kwam tot de conclusie dat het advies dat de adviseur heeft gedaan niet mogelijk was.