Dramatisch. En dus vermijden. We zijn uiteindelijk zelf naar banken gegaan en daar geslaagd. Enkele voorbeelden:
- acquisitie leek veel belangrijker dan gedegen advies,
- informatie werd meerdere keren opgevraagd,
- continue werden aanvullingen gevraagd,
- ons werd angst aangepraat om maar verzekeringen erbij te nemen,
- offerte van bank werd pas laat opgevraagd en laat doorgestuurd,
- lange intekenlijst ingevuld die nooit meer aan bod is geweest,
- kwam uiteindelijk met één offerte op de proppen ipv de afgesproken drie om op te vragen,
- adviseur was soms dagenlang niet te bereiken en handelde zeer langzaam,
- in de initiële overeenkomst met adviseur zaten verschillende langlopende verplichtingen die niet afgesproken waren,
- beweerde deze overeenkomst nodig te hebben om offerte van bank op te kunnen vragen, dit was niet waar,
- adviseur reageerde op onze klachten door een enkel factuur te sturen voor annulering bemiddeling.
Reactie van Huis & Hypotheek Utrecht West:
Wij hebben klanten reeds benaderd om met elkaar in gesprek te gaan zodat er gezocht kan worden naar een gezamenlijke oplossing - Het team van Huis & Hypotheek Utrecht West