Anoniem | Hypotheek
25-08-2020
proactief, goede service, slim en helder
Pro-actief, goede service, slim meedenken en een heldere communicatie.
Door veel van de kennis makkelijk toegankelijk op de site te zetten, vaak ondersteund door filmpjes, was per stap helder wat er van mij verwacht werd en hoe lang de doorlooptijd per stap zou zijn.
Per stap werd er ook duidelijk per mail aangegeven (evt met links naar de kennisbank-items) wat de status was, wat zij deden, want de bank deed en wat er van mij verwacht werd.
Door de goede voorbereiding werd alle benodigde informatie goed verzameld ( en ja dat is een werk en een trip down memory-lane als je eerder huizen kocht), en tijdig getoetst of alle input van mij volledig en correct ingevoerd was. Daardoor heb ik, binnen een week na het advies-gesprek, een getekende definitieve hypotheekofferte die goed bij mijn eisen en wensen en situatie past.
En het advies sloot goed aan bij mijn persoonlijke omstandigheden, er werd goed meegedacht en uitgelegd wat voor- en nadelen van mogelijke keuzes waren.
Bron: extern