Margriet | Hypotheek
15-02-2022
Duidelijke uitleg. To the point. Specifiek op de persoon gerichte informatie. Goede adviseur/specialist. Begrijpelijke taal. Overzichtelijke visuals en naslagwerk. Goed bereikbaar. Snelle acties. Altijd ruimte voor vragen. Vriendelijk en open. Jong, fris en intelligente uitstraling.
Reactie van Viisi Utrecht:
Hoi Margriet,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent over het proces. Groet, Marc