10
Viisi Utrecht
244 reviewsReview details
Review door Margriet
Hypotheek
Geschreven op: 15 februari 2022
Duidelijke uitleg. To the point. Specifiek op de persoon gerichte informatie. Goede adviseur/specialist. Begrijpelijke taal. Overzichtelijke visuals en naslagwerk. Goed bereikbaar. Snelle acties. Altijd ruimte voor vragen. Vriendelijk en open. Jong, fris en intelligente uitstraling.
Reactie van Viisi Utrecht
Hoi Margriet,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent over het proces. Groet, Marc
Viisi Utrecht
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in januari 2022.
De review is afkomstig van Lloyds Bank.