Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Zeer persoonlijke en snelle service, waarbij wordt geluisterd naar de klant en meegedacht naar de beste manieren. Bij wijzigingen wordt snel geschakeld en zorgen ze voor de beste oplossing.
Sander gaf goed en duidelijk advies, waardoor ik nu drastisch omlaag ga in mijn hypotheek maandlasten. Erg blij mee. Ik kon in dit proces veel documenten online aanleveren, heel handig. En ik kreeg duidelijke adviesrapporten mee. Als ik tussendoor vragen had kreeg ik snel reactie. Ook van de andere medewerkers in deze vestiging.
Albert | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Sander heeft een fijn en professionele uitstraling wn gaf ons het gevoel in goede handen te zijn. Hij was altijd bereikbaar en dacht met ons mee wanneer wenselijk. Wij zullen Sander en De Hypother zeker aanraden binnen onze kringen.
In een echtscheidingsprocedure, met een tikkende klok voor een overdrachtsdatum, wist Sander mij supergoed te begeleiden naar de hypotheek waarmee ik een nieuwe start kon maken. Goede begeleiding, snelle respons en nét even die extra inspanning!
Heel fijn ondersteunend, duidelijk gesprek, verstrekt helder en duidelijk informatie, nog even nabellen om te zien of alles begrepen is. Kortom, fijne ervaring!
Duidelijke uitleg en rapportage, snelle reactie op vragen.
Dat alles werd geregeld en uitgezocht zorgde ervoor dat wij ons geen zorgen hoefden te maken.
Ik zou meteen bij het eerste gesprek uitleggen waarom door de klant zelf gegevens aangeleverd moeten worden. Wij waren er vanuit waren gegaan dat deze bekend waren bij de hypotheker door eerdere adviezen/hypotheek wijzigingen in het verleden. Dat schepte enige ongerustheid over de nauwkeurigheid van de werkwijze.
Ik had een afspraak gemaakt om te bekijken wat de mogelijkheden waren voor het oversluiten en verhogen van mijn hypotheek. Tot mijn verrassing bleek er tijdens het prettige gesprek met adviseur Maurice Wilts meer mogelijk dan ik dacht. Dankzij zijn creatieve oplossingen kan ik mijn huis mooi laten verbouwen. Ook erg fijn dat het team van De Hypotheker Woerden de hele administratieve afhandeling nauwkeurig in de gaten houdt, zodat alles op tijd wordt ingediend. Complimenten!
Sander neemt de tijd voor een gedegen advies. Is ook altijd bereid om vragen te beantwoorden. Ook als hij het nog een keer moet uitleggen. Wij zijn erg tevreden over het advies en de verdere begeleiding.
Ondanks dat alles online ging was het contact heel prettig. Er was een kort lijntje en de organisatie is makkelijk via e-mail te benaderen waarna er vrij vlot een reactie volgde op onze vragen. We kregen deskundig advies en alles werd rustig en duidelijk uitgelegd en toegelicht.
Zou dit kantoor zeker aanbevelen.
Toen ik voor de aankoop van mijn nieuwe huis een hypotheekadviseur moest kiezen hoefde ik niet lang te denken. Ik ben in 2011 al naar volle tevredenheid geholpen door De Hypotheker Woerden en ook nu ben ik weer zeer tevreden. Allereerst waren ze heel erg goed bereikbaar, reageerden vlot op mijn telefoontjes en e-mails. Ook kon ik erg snel terecht (één dag nadat mijn bod geaccepteerd was) en werden mijn vragen ter plekke, maar ook via de mail tussendoor, goed beantwoord. Ook als ik een andere collega aan de lijn kreeg, pakte die mijn vraag op en handelde het gelijk af. Ik had het gevoel dat de adviseur Maurice Wilts erg veel verstand van zaken had en ook goed keek naar wat in mijn situatie de beste keuze aan hypotheek was. Hij heeft veel berekeningen gemaakt om uiteindelijk tot het beste voorstel voor mijn specifieke situatie te komen. Vier weken na het eerste gesprek lag er al een bindende offerte van de bank, de vijfde week (vandaag) heb ik hem getekend. Als ik ooit weer ga verhuizen zou ik direct weer naar De Hypotheker in Woerden gaan.
Zeer slecht! Ik ben bij de Hypotheker Woerden geweest voor het afsluiten van een hypotheek. De tijdslijn die de adviseur voorschotelde kwam bij lange na niet in de buurt van de werkelijkheid. Hierdoor kwamen wij in de problemen met de oplevering van onze woning. Hierop besloten de opdracht te annuleren. De Hypotheker besloot mij € 1165,- in rekening te brengen. Hier was ik het niet mee eens, omdat ik van mening was dat de opdracht onder onjuiste voorstelling van zaken tot stand is gekomen. Deze kwestie is voorgelegd aan het Kifid, maar deze stelde de Hypotheker in het gelijk. Puur en alleen omdat ik de mondelinge bespreking van de tijdslijn niet kon aantonen. Ik heb spijt dat ik het gesprek niet heb opgenomen, anders had het Kifid deze kwestie heel anders beoordeeld.
Heel fijn geholpen door beide medewerkers. Adviesgesprek met Sander was goed en duidelijk en al het mailcontact was snel en netjes door Nikki van der Poll.
We zijn erg te spreken over de adviseur en de medewerkers van het kantoor in Woerden. De hypotheek was snel rond en we zouden dit traject zo bij iedereen aanraden.
De adviseur heeft op zeer duidelijke wijze de te maken kosten en de daarvoor benodigde hypotheek (hoogte) in kaart gebracht, incl. de daaraan verbonden maandelijkse aflossing.
Een gesprek op kantoor heeft voor mij de voorkeur , maar het via teams digitaal gevoerde gesprek was een goed werkbare oplossing , in deze coronatijd.
Bij de hypotheker geweest om een spaar hypotheek over te sluiten. Niet zo in gewikkeld zou je zeggen. Maar het ging op drie punten mis ! Bijna de spaaraftrek verspeelt zelfs. Geinteresseerd tot de betaling, zodra het geld binnen was deed hij vrijwel niets meer en konden we het zelf oplossen. Schandalig slechte behandeling. Niet aan te bevelen !!
Zeer snel voor mij een berekening gemaakt wat ik kan lenen. Met oog voor persoonlijke situatie. Kijkend naar diverse hypotheek verstrekkers. Positief ingesteld en aardig.
Op de hoogte van onze huidige hypotheek.
Ook goed op de hoogte van de mogelijkheden.
Alles werd goed uitgelegd en er werd de tijd voor genomen.
Ook voor vragen werd de tijd genomen en werden naar tevredenheid beantwoord.
Ik heb een afspraak gemaakt bij De Hypotheker voor een vrijblijvend oriënterend adviesgesprek maar kwam terecht in een verkoopgesprek van de adviseur. De adviseur probeerde mij te bewegen om via een mail met een link tijdens het gesprek gelijk maar even op mijn telefoon digitaal akkoord te geven. Dit heb ik uiteraard niet gedaan en ik ben opzoek gegaan naar een andere onafhankelijke adviseur. Toen ik tijdens de telefonisch opvolging van de adviseur heb aangegeven voor die andere partij te kiezen werd de adviseur kwaad en heeft hij de verbinding verbroken
Handig om een overstap te maken, maar advies over de boete rente en keuze voor de uitendelijke geldverstrekker waren naar mijn idee onvoldoende doordacht.
De regelgeving rondom boete rentes stond zwaar ter discussie op dat moment, maar hiervan was de adviseur niet op de hoogte en/of heeft hier niet in geadviseerd.
Het verschil bleek bij ons enkele tienduizenden euro's te schelen.
Een eerste advies over een geldverstrekker bleek niet de voordeligste. Bij wat aandringen waren er goedkopere alternatieven met vergelijkbare voorwaarden
De hoeveelheid aan papierwerk was groot en het overzicht van wat wanneer aangeleverd moest worden was niet helemaal helder. Ook hier zit verbeter mogelijkheid in.
Controle op de juistheid van de documenten en ingevulde gegevens was uitstekend.
Het aanleveren van documenten bij de notaris ging heel soepel. De notaris was hier zeer over te spreken.