10
SKV Advies BV.
425 reviewsReview details
Review door Y.S
Hypotheek
Geschreven op: 19 mei 2022
Marcel vertelt alles in begrijpelijke taal. Je jan alles vragen en het word duidelijk uit gelegd. Als je belt of mailt krijg je bijna gelijk antwoord terug. Wij zijn erg goed geholpen.
Reactie van SKV Advies BV.
Bedankt voor de mooie review.
Fijn om te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren.
SKV Advies BV.
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in april 2022.
De review is afkomstig van Advieskeuze.