Anoniem | Hypotheek
05-04-2018
Achteraf gezien, voelen wij ons opgelicht.
Je betaald grof geld en moet alsnog overal zelf achteraan bellen.
Zaken worden niet opgepakt, communicatie is beroerd, tijd nemen voor de klant kennen ze niet echt. Als je aan komt wordt er een stapel papieren onder je neus geduwd zo van; teken deze even.
Er is een mailtje naar buiten gekomen waarin wij als vervelende klanten werden omschreven, mensen die niet wilde betalen terwijl we om een juiste offerte vroegen. Schrijf het er maar even bij met een pen en dan is het ook wel goed, we leven in een digitaal tijdperk. En als je dan de betreffende partij belt van de offerte krijg je de medeling: oh maar meneer, die hebben wij allang naar uw adviseur verstuurd, we wisten hiervan.
En van de adviseur krijg je maar te horen dat de nieuwe offerte niet mogelijk was. Uiteindelijk 2 weken na de mail terug gestuurd te hebben, kwam er schoorvoetend een keer een sorry.
Mooie beloften, die beloften bleven.