Anoniem | Hypotheek
20-10-2014
Duidelijk verhaal, adequate afhandeling
In juni zijn mijn partner en ik verliefd geworden op een koophuis. Tijdens een eerste adviesgesprek bij de **** bank kwamen wij erachter dat de NHG-norm op 1 juli zou worden verlaagd, dusdanig dat ons droomhuis buiten de norm zou vallen. Aangezien er weinig tijd was zijn we direct het biedingsproces gestart. Toen er eenmaal een akkoord lag over de prijs waren er nog 10 dagen te gaan tot 1 juli. De **** kon helaas geen garanties afgeven over de haalbaarheid van een offerte voor 1 juli (een eis van NHG). De hypotheker gaf deze garantie wel. Hoewel al snel duidelijk was voor ons wat we zochten in een hypotheek zijn wij van goed en kundig advies voorzien. De adviseur was ook 's avonds en in het weekend te bereiken, voor ons als (fulltime) tweeverdieners erg fijn!
Tevens zijn de assistentes inhoudelijk op de hoogte en kunnen zij de meeste vragen ook beantwoorden.
Het enige minpunt is de ietswat 'lakse' houding. Je moet er soms zelf achteraan gaan.
Bron: extern