Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Tijdens het aanvragen van de hypotheek heb ik vrij alles zelf moeten in. In de uiteindelijk verstuurde aanvraag naar de hypotheekverstrekker zat ook nog eens een grote fout. Een fout die ik zelf moest ontdekken en waarvan werd gedaan alsof het geen probleem zou zijn maar er wel voor zorgde dat mijn aanvraag in eerste instatie werd afgewezen. Daarnaast wordt er ook geen duidelijk overzicht geboden van de status van de aanvraag en moet alles via de mail of telefoon in plaatst van dat er een portal is waarin je te allertijde het proces van de aanvraag in de gaten kunt houden. Echt heel slecht. Voor het bedrag dat je betaald voor het advies verwacht ik meer proactifiteit.
Let op: deze review is nog niet door Advieskeuze.nl op echtheid gecontroleerd.
Duidelijk mondelinge toelichting op het gegeven schriftelijke advies. Vriendelijk, zeer professionele houding en denk mee met de klant. Geeft gepaste tips en adviezen. Kort samengevat: TOP !
Patrick | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Gezien mijn complexe situatie, ben ik zeer goed geholpen, goede uitleg en verduidelijking over de stappen die ik moest nemen, zeer klantvriendelijk door Peter geholpen, ook dank aan Talitha, klantvriendelijk en heel behulpzaam.
Stefan | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
In het traject zijn meerdere zaken onduidelijk.
-1 In de overeenkomst staat aangegeven dat de bemiddeling ontbonden wordt zodra geconstateerd wordt dat de hypotheek lager ligt dan de overeengekomen prijs. De overeenkomst lijkt geen uitzondering te maken voor mensen die eigen vermogen inleggen.
-2 Details verschaffing informatie: meerdere aan te leveren documenten worden afgekeurd of lopen vast door het geringste afwijking.
2.a.: Eerste keer oktoapp gebruiken geeft problemen met registreren MijnOverheid account. Geen extra info beschikbaar.
2.b.: Digitaal ondertekende koopcontracten: Digitaal ondertekende koopcontracten ontvangen geen orderbevestiging omdat deze samen met combinatie van de transactiebon duidelijk maken wanneer welke partij heeft ondertekend. Pas na 2 telefoontjes na 3dagen kon geconcludeerd worden dat deze document ook rechtsgeldig is voor een hypotheek.
2.c. Onvoldoende informatie over details waaraan een document moet voldoen.
- 3. Slechte bereikbaarheid. Na aangeven snel teruggebeld te worden, moet ik alsnog na 8 uur zelf terugbellen.
- 4. Geen indicatie wanneer alle documenten ingeleverd dienen te zijn.
- nog enkele zaken (review ruimte te kort)
Top service!
De hypotheek voor ons eerste huis afgesloten via de Hypotheker. Het vriendelijke personeel is goed bereikbaar voor vragen en geven een deskundig advies. Hypotheek snel geregeld en afgesloten. Zeker een aanrader!
Top advies
Anderhalf jaar geleden hebben we voor het eerst een gesprek aangevraagd om te kijken wat onze mogelijkheden waren. Daarna hebben we een behoorlijk aantal keren contact gehad alvorens een bod uit te brengen op een huis. Er werd altijd snel gereageerd waardoor we steeds snel een goede beslissing konden maken. Uiteindelijk een huis gevonden en is alles super snel geregeld. We hadden nog veel vragen steeds maar ook daar is iedere keer snel en helder op gereageerd en het contact was erg prettig. Kortom, zeer goed geadviseerd gedurende de gehele zoektocht!
Verkoop / aankoop woning
We zijn erg tevreden over de service en samenwerking. Vragen stellen kan en mag altijd. Iedereen denkt mee en is op de hoogte van jouw lopende dossier. De adviseur is kundig, eerlijk en makkelijk in de omgang. Ook zijn assistent is erg prettig in de omgang. Ze geven kundige adviezen en denken mee over de meest prettige en gewenste woonsituatie.
Meer dan tevreden!!
Prettige persoonlijkheid die de tijd neemt om eea goed uit te leggen en toe te lichten. Vrijwel altijd bereikbaar al dan niet per mail waar doorgaans adequaat op werd gereageerd. Bedankt voor alle hulp!
Prettig hypotheekadvies
Het is een prettige adviseur en erg goed bereikbaar. Denkt overal bij mee en schept een goed beeld van het te verwachten traject. Naast de adviseur hebben wij ook geregeld contact gehad. Ook met haar was het contact prettig, en kregen we altijd snel reactie. Kortom, zeker een aanrader!
Fijne begeleiding als ik vragen had of dingen onduidelijk waren. Nam ook zelf proactief contact met mij op als er aanvullende informatie nodig was of om snel duidelijkheid te creëren. Hele positieve ervaring!
Vriendelijk, behulpzaam, razend snel en vooral vrolijk. In de wirwar van hypotheken was de razend snelle aanpak en aanstekelijke vrolijkheid van Angelo echt een toevoeging.
prettig contact, gedegen advies
De adviseur, bijgestaan door assistente en commercieel medewerker, hebben me op een open en professionele manier door alle benodigde stappen achter de aankoop van een huis geleid, waardoor ik miun aandacht op noodzakelijw andere dingen kon richten.
Jane heeft ons geholpen bij het afronden van onze documenten bij via zelfzeker. Het aanvragen van een hypotheek is spannend, leuk en ook uitdagend! Het zijn namelijk nogal wat documenten. Het helpt dan enorm als je geholpen wordt door een enthousiaste en vrolijk persoon met kennis van zaken! Kortom, bedankt Jane!
Een hypotheekaanvraag kan een spannend traject zijn. Voor ons is dit de eerste aanvraag en het was even zoeken naar de juiste adviseur. De begeleiding die wij hebben ontvangen van Jane was een 10. Ik adviseer het iedereen om hier eens naar te kijken.
Jane heeft passie voor haar vak! Ze is heel betrokken, correct en accuraat. Reageert altijd super snel en werk professioneel zonder dat het afstandelijk is. Heel prettig om mee te werken!
Goede ervaringen tot nu toe met de Hypotheker. Jane was heel vriendelijk en betrokken. Geen 'stijf' gesprek maar informeel en tegelijkertijd professioneel.
Angelo was erg behulpzaam en hij gaf vertrouwen. Bij vragen kon ik hem altijd bereiken en kreeg ik direct antwoordt van hem. Hij dacht met ons mee en zo konden wij ervoor zorgen dat alle documenten snel ingeleverd konden worden.
Het initiële gesprek was prettig. Daarna is er onduidelijkheid ontstaan over een aan te leveren document. Er werd geen gegronde uitleg of onderbouwing gegeven waarom een bepaald document aangeleverd moest worden. Uiteindelijk bleek het document ook niet nodig. Het overleg hierover was erg onprettig en heeft ons onnodig stress opgeleverd.
Er waren wat onduidelijkheden die later na het gesprek pas naar boven kwamen en dingen die niet van toepassing waren waardoor er wat aangepast moest worden maar verder was er goed en snel contact.
Verloop was soepel, het aandragen van documenten online kan wat transparanter: ik kon bijvoorbeeld bij het uploaden van meerdere documenten voor één item niet zien of het uploaden was geslaagd, of welke documenten al waren geüpload. Hierdoor heb ik stukken dubbel geüpload.
We hebben gekozen voor het zelfzekerpakket van de Hypotheker waardoor wij in eerste instantie in contact zijn gebracht met het hoofdkantoor voordat ons dossier doorgezet kon worden naar de vestiging. Wij zijn goed begeleid om ons dossier kloppend te maken en konden zoveel vragen stellen als we wilden, echter hebben wij de communicatie niet altijd als goed ervaren. Doordat er vertraging in het proces kwam hebben wij de ontbindende voorwaarden uit moeten stellen, maar hierin zijn wij niet juist voorgelicht waardoor we later in het proces nogmaals om uitstel moesten vragen. Er zijn meerdere keren beloftes gemaakt dat in een x aantal dagen bepaalde zaken geregeld zouden worden, wat dan toch weer langer duurden. Samenvattend word je goed geholpen en kun je met al je vragen terecht, maar zijn de inschattingen met betrekking tot de tijd niet altijd correct geweest.
Duidelijk begeleidt vanaf het eerste gesprek. Als ik vragen had konden die zowel door Jolanda en Evelien duidelijk en snel beantwoord worden. Goed communicatie en prettige gesprekken.
De hypotheekadviseur had een duidelijke manier van uitleggen en wij kregen een vertrouwd gevoel bij deze hypotheekadviseur.
Wij hadden het gevoel dat we op elk moment van de dag onze hypotheekadviseur konden benaderen en dat geeft je een rustgevend gevoel in een spannende periode.
Fijn telefoongesprek met Jolanda van Buuren. Medewerker legt alles rustig uit. Altijd tijd voor een uitleg en meestal dezelfde dag reactie op vragen per e-mail.
Er stonden wat fouten en onduidelijkheden bij sommige toelichtingen bij de aan te leveren documenten. Dat vond ik slordig. Verder snelle communicatie per mail en telefonisch en deskundige antwoorden. Ik ben goed begeleid en geholpen.