9.8
Hypotheekgeluk
57 reviewsReview details
Review door S&W
Hypotheek
Geschreven op: 12 oktober 2021
Joyce heeft ons super goed geholpen. Ze legt ons alles netjes uit in simpele, makkelijke taal. We zijn enorm tevreden over haar manier van werken. Alles was vlot gegaan. Nog een pluspunt is dat de afspraken vaak gemaakt konden worden, wanneer het ons uitkwam. Dat gebeurt niet zo gauw meer tegenwoordig. Met 2 woorden, helemaal top! Zit je met hypotheek vragen, vraag het aan Joyce!
Reactie van Hypotheekgeluk
Beste S&W
Dank voor deze super beoordeling!
Alvast heel veel plezier gewenst in jullie nieuwe woning.
Hypotheekgeluk
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in oktober 2020.
De review is afkomstig van Advieskeuze.