Anoniem | Hypotheek
31-08-2018
simpele oversluiting gaat goed, maar daarna....
het oversluiten van een hypotheek is een koud kunstje, dat gaat ook goed. Wanneer er echter wat meer expertise gevraagd wordt worden fout na fout gemaakt. Goed passende verlijdensrisicoverzekering wordt alleen met enorme medische opslag gevonden, en afwikkeling van zowel overlijdensrisicoverzekering als beleggingspolis van oude hypotheek blijven tijden op zich wachten. En dat terwijl we dat zelf uiteindelijk redelijk snel voor elkaar kregen. Als we dat van te voren hadden geweten hadden we niet de top-of-the-bill fee voor de Hypotheker betaald. Je betaald een hoog tarief om ontzorgt te worden, moet overal uiteindelijk zelf achter aan (of men komt als mosterd na de maaltijd met een actie die vol fouten staat). Meest frustrerende is misschien nog wel dat een fatsoenlijke klachtenafhandeling vervolgens al zo'n 3 maanden duurt. Jammer!!
Wordt je tenslotte (als je al tijden wacht op een oplossing) ook nog vrolijk na-gebeld om te vragen hoe het 1e gesprek ging. Grapjassen...ken je klant!
Bron: extern