ontevreden met de adviseur | Hypotheek
De adviseur kwam aan het begin van ons gesprek vriendelijk over.
Maar voor korte duur.. nadat hij erachter kwam dat ik BKR geregistreerd stond, kapte hij het gesprek direct af met als antwoord dat de kans heel groot zou zijn dat de aanvraag afgewezen zou worden. Wat ik best kan begrijpen,hij doet dit namelijk dagelijks en zal best wel weten waar hij over praat.
Toen vroeg ik hem of hij ervaring heeft met instanties die de BKR- Registratie zouden kunnen verwijderen, Ja gaf hij als antwoord, maar 2 A coderingen gaat wel héél lastig worden en de kans dat het ook hun niet gaat lukken, want ja zij hebben je meerdere brieven gestuurd en die heb je negeert, en bla bla bla.
Maar dat is niet het enige want de adviseur ging toen dingen zeggen als: het is een keiharde spiegel die tegenover je word gehouden he ?
Wat ik in mijn verleden heb gedaan en waarom, dat gaat hem helemaal niks aan. En hij mag daar ook niet over oordelen !
Uiteindelijk is het mij zelf gelukt om de BKR-registraties te laten verwijderen door contact op te nemen met de schuldeisers.
Terwijl de man met 'zoveel' ervaring in zijn werk had gedacht dat het zelfs een instantie die dit dagelijks doet niet zou lukken .
Reactie van De Hypotheekshop Zoetermeer Dorp:
Geachte heer,mevrouw,
Allereerst willen wij aangeven dat wij het jammer vinden dat u een vervelende ervaring heeft overgehouden met uw contact met ons. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij proberen altijd een fijn gevoel achter te laten ook als de hypotheek, door welke reden dan ook, niet door kan gaan.
Vervolgens zijn wij blij voor u dat uw situatie met de BKR coderingen is opgelost, heel fijn voor u.
Wij willen u ook graag uitnodigen om contact met ons op te nemen zodat we, onder het genot van een bak koffie, kunnen proberen om uw gevoel over de afspraak te kunnen verbeteren. Wij hopen dat u daar open voor staat want wij willen iedere klant tevreden stellen.