Sherwin | Hypotheek
15-12-2022
Dhr Fillipo zei in het eerste gesprek dat hij onze adviseur zou zijn en dat we ter alle tijde met hem in contact zouden kunnen komen en hij ons meteen terug zou bellen als hij niet aanwezig was. Alhoewel hij ons met veel charisma en goede zorg heeft behandeld, was hij niet altijd bereikbaar en belde hij vaak ook niet terug. Mijn vrouw ontwikkelde veel stress tijdens deze communicatie momenten en het was thuis ook te merken. Al hoewel mijn vrouw erg kippig is en graag de dingen snel afgehandeld ziet, kreeg ik ook een beetje het gevoel dat we na de ondertekening van de overeenkomst dat De Hypotheekshop onze hypotheek ging doen, het anders dan afgesproken ging. Telkens als we belden om met Mario af te spreken, kregen we iemand anders die onze doddier moest openen om onze vragen te beantwoorden. Uiteindelijk duurde het ook erg lang om onze zaken goed geregeld te krijgen. Misschien is dit de werkmanier van de Hypotheekshop, maar daar was vooral mijn vrouw niet aan gewend.
Hoop dat er bij het eerste gesprek met andere cliƫnten duidelijk aan de klant gemaakt wordt dat er veranderingen kunnen treden in contactpersonen tijdens het process