Don Mitchell | Hypotheek
01-06-2020
Bij de Hypotheekshop terecht gekomen nadat mijn eerste adviseur het adviesgesprek 3 keer had afgezegd en ik bij de Hypotheker slecht advies kreeg.Nu was er haast bij geboden omdat mijn eerste adviseur 3 keer de afspraak had afgezegd en ik nu nog maar iets minder dan een maand de tijd had om mijn nieuwe rente aanvraag erdoorheen te krijgen.Vanaf het eerste moment viel mij op dat Fleur geinteresseerd was en zich al verdiept had in mijn zaak en al meedacht over bepaalde dingen.Fleur had dus al kennelijk haar huiswerk gedaan.Dat was een erg fijne ervaring omdat ik deze interesse bij andere adviseurs niet heb ervaren.Omdat ik haast had zocht ik iemand die ik vertrouwde en mijn nieuwe hypotheek aanvraag voor 1 juni kon laten passeren,iemand die geinteresseerd is in zijn werk en er zin in heeft.Vanwege haar positieve houding heb ik haar de klus toevertrouwd en ik Met blijdschap zeggen dat zij het voor elkaar heeft gekregen.Dank je wel Fleur! Bij de hypotheekshop is de klant nog steeds koning!