anoniem | Hypotheek
27-10-2019
Het kennismakingsgesprek was helder en prettig. Nadat de eerste offerte niet passend bleek (door onoplettendheid van de adviseur) werd aandacht voor onze zaak beduidend minder. De einddatum van onze rentevaste periode liep binnen korte tijd af. De adviseur had op dit moment een drukke periode en was slecht te bereiken. Terugbel verzoeken werden niet uitgevoerd en wij hebben meerdere malen aangegeven dat er druk op zat waarop wij als antwoord kregen dat het "wel goed zou komen". Wij voelden ons niet serieus genomen. Met twee volle agenda's werd er een afspraak ingepland om een offerte te bespreken. Tijdens het gesprek bleek er geen offerte te zijn. Dit had telefonisch of per mail besproken kunnen worden en was teleurstellend. Bij een volgend gesprek hebben wij uit een lijst met opties uiteindelijk zelf een aanbieder gekozen. Na afloop was er bij ons onduidelijkheid over de kosten waarop wèl snel (!) werd gereageerd met de, onjuiste, veronderstelling dat dit besproken was.