DLH | Hypotheek
18-07-2013
In eerste instantie lijkt deze adviseur correct en afspraken na te komen. In de parktijk zijn zew arrogant en hebben ze ons bijna in hele grote moeilijkheden gebracht. Dit goeddeels omdat ze ondanks aandringen niet op tijd waren begonnen met onze aanvraag, waardoor er uiteindelijk een dagh te laat onze definitieve goedkeuring er door kwam. Dit is te danken geweest aan onze eigen inzet. Kortom hebben we niet dankij maar ondanks deze "adviseur" onze hypotheek kunnen rondkrijgen.
Reactie van Viisi Den Haag:
Deze cliënten vroegen een zeer complexe financiering aan. Met meerdere scheidingen achter de rug, meerdere panden en meerdere ondernemingen in bezit. Het traject van offerte aanvraag tot definitieve acceptatie van de bank heeft minder dan 6 weken geduurd (dit vond plaats rond de drukste periode van het jaar: kerst en oud & nieuw). Na ons kennismakingsgesprek hebben cliënten 2 weken gewacht voordat wij de opdrachtbevestiging ontvingen. Dit heeft voor vertraging gezorgd. Cliënten hadden conform afspraak met adviseur voor afloop van het financieringsvoorbehoud en ruim voor de levering akkoord van de bank. Cliënten hebben na afloop gedreigd met een slechte review als zij geen korting op de factuur van € 2.000 kregen. Hoewel wij de ontevredenheid van de klant betreuren, zullen wij nooit op chantage ingaan. Cliënt heeft ons twee keer het cijfer "nul" op Independer gegeven (zelf een keer en zijn vrouw nog een keer, laatste is door Independer verwijderd). Een slechte review op Google Maps. Een klacht bij Florius. Een klacht bij ons en een klacht bij het Kifid. Het Kifid heeft zijn klacht op alle punten afgewezen.
Gelukkig vinden bijna alle andere klanten ons behulpzaam, meedenkend en extreem alert!