Victor | Hypotheek
21-12-2024
2 jaar geleden een hypotheek aangevraagd bij de hypotheekshop Leiden. Daarbij een plan gemaakt met betrekking tot de aankoop van mijn nieuwbouwwoning. Duidelijke afspraken gemaakt. Niet alles verliep helemaal zoals gepland. Maar het eindresultaat was wel behaald. Nu twee jaar later wilde ik mijn hypotheek verhogen zodat ik de tuin kan laten doen. Ik heb alle stukken naar John gestuurd om het te laten beoordelen en het was mogelijk. Opzetje laten maken en gevraagd wat de kosten waren voor het aanvragen. Ik kreeg te horen dat deze kosten 2500 euro zouden bedragen. Waarop ik meteen heb aangegeven dat ik dit wel hoog vond gezien ik nog geen 2 jaar daarvoor al een dikke 3695 euro had behaald voor advies en behandeling. Aan John gevraagd of er iets met de prijs gedaan kon worden maar dat was niet mogelijk. Hij gaf aan dat hij het echt niet lager kon doen en dit zou al een gereduceerd bedrag zijn. Ik had blijkbaar al korting gekregen. Ik ben niet doorgegaan meer met de hypotheekshop Leiden.
Heb een andere partij gevonden die mij daarbij wilde helpen. Zij hadden helemaal nog niets en bij hun heb ik uiteindelijk 1300 euro betaald voor de bemiddeling en het advies.
Reactie van De Hypotheekshop Leiden Oost :
Hartelijk dank voor uw bericht en de feedback die u heeft gegeven over uw ervaring met onze diensten. Wij nemen elke situatie zeer serieus en besteden veel tijd en energie om de beste oplossingen op maat te bieden voor onze klanten.
Het spijt ons te horen dat de kosten voor het verhogen van uw hypotheek niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij De Hypotheekshop Leiden staan we achter onze prijzen en onze service. Elke situatie is anders, en onze prijsstelling weerspiegelt de kwaliteit, zorg en deskundigheid die we in elk dossier stoppen. Dat iemand het goedkoper wil doen, betekent niet dat het beter is.
Wij wensen u veel succes met uw geplande werkzaamheden en hopen dat u tevreden zult zijn met de keuzes die u heeft gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Hypotheekshop Leiden