Marcel Nieuweboer | Hypotheek
Onzorgvuldige check documenten, zeer beperkt inlevingsvermogen en bij een onjuist advies (zoals in ons geval) geen enkele zelfreflectie. Hierdoor geen ruimte voor discussie; de adviseur herkende onze kritiek niet waardoor een verschil van inzicht onvermijdelijk uitloopt in een conflict. Het was voor ons een hele onprofessionele ervaring. Ook typerend dat we geen evaluatieformulier hebben ontvangen...
Reactie van Lancyr Adviesgroep Rijswijk:
Dank voor uw terugkoppeling en helaas heeft u geen goed gevoel over gehouden aan onze dienstverlening. Dit vinden wij uiteraard zeer vervelend, helemaal aangezien u al sinds jaren klant van ons bent en wij de eerdere (hypotheek)adviezen wel naar volle tevredenheid met u hebben afgerond. Graag geven wij hieronder onze reactie:
Helaas bent u niet ingegaan op ons voorstel voor een laatste gesprek bij ons op kantoor, waarbij wij te allen tijde met onze cliënten mondeling willen evalueren rondom ons adviestraject. U hebt aan ons aangegeven hier geen prijs meer op te stellen. Ook worden al onze cliënten tijdens onze dienstverlening gewezen op de mogelijkheid ons (tussentijds) te beoordelen gezien onze standaard ondertekening bij onze mailcommunicatie. Ondanks deze communicatie had u toch liever gezien dat u nog een mail had ontvangen om u te wijzen op deze mogelijkheid. Dank voor uw tip en zullen onze cliënten in de toekomst nog meer trachten te herinneren om ons tussentijds en/of achteraf te beoordelen.
Daarnaast hopen wij dat u in de toekomst tijdiger uw kritiek uit en niet pas achteraf, ondanks onze welgemeende excuses op het moment van constatering van onze fouten. Wij hebben onze fouten erkend middels schriftelijke en mondelinge excuses met een bijbehorende, passende korting op onze adviesnota.
Onze missie is dat wij 100% tevredenheid nastreven maar zoals de praktijk uitwijst, is dit dus voor ons niet volledig haalbaar.