anoniem | Hypotheek
18-04-2015
Na 2 weken ben ik nog steeds niet gebeld voor een passende oplossing. Wij hebben meerdere malen email gestuurd. Het gaat om een afspraak die is gemaakt door een adviseur met een andere adviseur. In eerste instantie zou er gebeld worden op 30 maart 2015 om 9 uur. Na de halve ochtend gewacht te hebben, hebben we gebeld en gemaild. Nu blijkt de afspraak gepland te staan op 31 maart 2015 om 9 uur. De adviseur zou in de middag bellen, maar helaas weer geen telefoon ontvangen. Is er misschien iemand die contact kan opnemen of een nieuwe afspraak kan maken met een andere medewerker ? Herhaald verzoek om teruggebeld te worden tevergeefs. Tot mijn verbijstering weigert elke persoon een gesprek aan te gaan met mij. Ik voel mij slecht bejegend door ABN. Ik wil alleen maar een hypotheekofferte afsluiten zonder advies. Mijn advies blijf weg van ABN, zo onbetrouwbaar en je kan niet op ze rekenen!!!