Advies bleek fout en service abominabel.
Geadviseerd werd om een bod te doen onder voorbehoud van het bedrag van de overbruggingshypotheek. Dat bedrag bleek fout. De fout werd niet erkend, het zou aan ons liggen. Daarna stilte. na herhaaldelijk bellen zouden er twee offertes liggen. Ook dat was niet het geval (wensdenken/bluffen?). Het duurde weken langer, we moesten twee keer de onder voorbehoud datum een week verschuiven. Gelukkig ging de verkopende partij daar in mee. Achter onze rug om werd met onze boekhouder gebeld. Op telefoontjes, e-mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk moesten we onder druk een offerte tekenen (dag voor de laatste datum). Later bleek dat niet de voordeligste offerte voor ons. Nadat de hypotheek rond was stond er nog een vraag open. Die werd twee maanden later, na vele telefoontjes en e-mails beantwoord. geen excuses, geen navraag of alles goed was gegaan. De hypotheekshop kan goed mensen binnenhalen, maar daarna is de werkwijze en service abominabel.
Bron: extern