Wanneer we bij de hypotheker waren werd er duidelijk uitgelegd en waren veel dingen helder en goed geregeld. Echter verliep het digitaal minder soepel en waren er meerdere miscommunicaties. Dit lag niet alleen aan de adviseur, maar ook de onderlinge communicatie van alle werknemers. Zo hebben wij meerdere keren gevraagd of wij nog dingen moesten regelen, dit was niet nodig, maar achter af werd er dan gevraagd waarom dingen niet ingeleverd waren. Er ging soms veel tijd over kleine aanpassingen en het was duidelijk dat er niet altijd goed werd gecommuniceerd tussen de adviseur en de administratieve medewerkers. Iedereen was vriendelijk ( behalve een man die vaak op zaterdag de telefoon aannam) en deed hun best, maar het verliep wel rommelig wat problemen voor ons heeft opgeleverd.
Reactie van De Hypotheker Beverwijk:
Beste Anoniem, Bedankt voor de review die u heeft geplaatst. Graag willen wij telefonisch contact om uw opmerkingen te bespreken. Wilt u uw adviseur bellen op 0251 211179?
Met vriendelijke groet,
Hypotheker Beverwijk