RB | Hypotheek
23-07-2020
Afgelopen donderdag in redelijk paniek gebeld omdat we volgens een adviseur van de ING een maand uitstel van het paseerdatum moesten aanvragen. Vonden dit heel raar omdat 90% van de documenten al waren ontvangen.
Gevraagd of zij wel mogelijkheden zagen. Adviseur geeft aan dat het krap gaat worden, maar zou moeten lukken. Wil uiteraard eerst alle info en zoveel mogelijk documenten hebben wat logisch is. Een of twee weken uitstellen van passeerdatum voor ons ook geen ramp zijn. Ik zou binnen twee dagen bericht krijgen. De volgende dag worden er om nog wat andere documenten gevraagd die wij direct doorsturen.
Al onze hoop gevestigd op deze adviseur waarvan het tarief wel aan de hoge kant is, maar waarvan wij het gevoel hebben dat hij veel ervaring heeft.
Krijg de volgende dag een kort bericht waarin staat dat hij vanaf die maandag 2 weken met vakantie is en dus ons niet kan helpen. Lijkt mij dat die dit direct bij het eerste gesprek of de e-mail de volgende dag direct kon doorgeven!
Reactie van De Hypotheker Beverwijk:
Beste RB,
Het verhaal wat uw schetst komt ons niet bekend voor. Ook kunnen wij geen link leggen met uw initialen naar een lopend dossier.
U geeft aan dat u contact heeft gehad met ING, terwijl dit normaliter onze taak is. Als een klant ons inhuurt voor begeleiding van een hypotheekaanvraag zijn wij als eerste uw contactpersoon. Om het moment dat een adviseur afwezig is door vakantie zijn er 2 andere adviseurs beschikbaar om uw vraag te beantwoorden of de begeleiding van uw aanvraag over te nemen.
Wij vragen u hierbij vriendelijk om contact met ons op te nemen om uw aanvraag door te nemen.
Met vriendelijke groet,
De Hypotheker Beverwijk