Onze dienstverlening
Oriënteren
Het eerste uur is bedoeld om geheel vrijblijvend te kijken waarvoor u ons heeft benaderd en wat wij voor u kunnen betekenen. U krijgt tijdens het eerste uur van ons algemene informatie, waaronder in ieder geval dit document. Na afloop kunt u beslissen of en hoe u verder gebruik wilt maken van onze diensten.
Adviseren
Na de oriëntatie gaan wij een grondig onderzoek uitvoeren waarbij wij ingaan op uw financiële positie, uw wensen en doelen, uw kennis en ervaring op financieel gebied en uiteraard ook uw risicobereidheid. Aan de hand daarvan stellen wij een klantprofiel op, als basis voor een gedegen en passend advies. Dit advies ontvangt u in schriftelijke vorm. Bovendien willen wij dit graag uitgebreid met u bespreken en toelichten.
Bemiddelen
Wij hebben uitstekende contacten met een groot aantal aanbieders van financiële producten. Als u bij die aanbieders een product wilt aanschaffen kunnen wij dat geheel voor u verzorgen. Voor bemiddeling is een gedegen en passend advies altijd het uitgangspunt. Het is immers belangrijk dat u een product aanschaft dat bij uw situatie past. In de meeste gevallen zullen wij het advies hebben opgesteld. Het is ook mogelijk dat wij bemiddelen op basis van een advies dat een andere adviseur heeft opgesteld.
Nazorg
Wij zijn u ook van dienst nadat u een product hebt aangeschaft. Iedere 5 jaar nemen wij telefonisch contact met u op om te informeren naar eventueel gewijzigde omstandigheden. Ook bij het aflopen van uw rentevast periode bekijken wij samen met u of uw hypotheek nog passend is en welke nieuwe rentevast periode het beste bij uw situatie aansluit. Via onze nieuwsbrief informeren wij u wij u regelmatig over van belang zijnde ontwikkelingen in de markt. Bij wijziging van het specifieke product dat u via ons heeft afgesloten informeren wij u persoonlijk.
Voor de contacten zoals hierboven omschreven brengen wij geen kosten in rekening.