Anoniem | Hypotheek
01-05-2015
Aftersales en communicatie onder de maat
Helaas een aantal negatieve ervaringen opgedaan in het traject met het aanleveren van de juiste informatie en communicatie. Deze bestonden onder meer uit het niet adequaat terugbellen bij dringende vragen van onze kant en het verschuiven van verantwoordelijkheden onderling op kantoor. Daarnaast bleek er een zeer slechte informatie uitwisseling plaats te vinden tussen de 2 dames op de receptie onderling en met de adviseur. Ook hadden wij bij het laatste gesprek alle gevraagde informatie meegenomen en bleek in een later stadium niet alles gekopieerd te zijn, waardoor wij in de eindfase een aantal malen alsnog ad-hoc de reeds eerder door ons verstrekte info moesten mailen. Tevens werden wij diverse keren geconfronteerd met allerlei vragen vanuit de geldverstrekker, die achteraf onnodig bleken en waar de hypotheker als filter tussen had moeten zitten. Ook in april telefonisch en per mail nog een zeer belangrijke spoedvraag gesteld en wederom weer zelf moeten nabellen….ohhh ik dacht dat….
Bron: extern