GJ Verbeek | Hypotheek
24-03-2023
Open en eerlijk advies zonder winstoogmerk.
Kosten direct inzichtelijk, zowel eenmalige kosten als maandelijkse kosten. Alles in begrijpelijke taal.
Reactie van Huis & Hypotheek Hoorn:
Beste Gertjan,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. We hebben je graag geholpen. Heel veel succes met de verbouwing en voor straks weer veel woonplezier! We zien je uiteraard graag terug als er nieuwe woonwensen ontstaan.
Met vriendelijke groet,
Vincent & Sabine