Joep | Hypotheek
13-01-2021
Na een verschrikkelijke ervaring waarbij wij (ik en mijn vriendin) zelf achter de hypotheek aan hebben moeten zitten om alles rond te krijgen bleek achteraf ook nog van alles fout te zijn gegaan met het opstellen van de rekening.
Kosten waarvan gezegd werd dat ze bij de prijs zaten inbegrepen bleken achteraf nog apart te moeten worden betaald.
Achteraf bleek het enige nuttige wat we hebben gehad dat de adviseur een rekentool had om onze hypotheek te berekenen. Deze bleek echter ook nog minder accuraat te zijn als vergelijkbare GRATIS online tools.
Een slechte ervaring waar we heel veel spijt van hebben en wat ons ongelofelijk veel geld heeft gekost.
Reactie van Hypotheek Visie Hoorn:
Beste Joep,
Bedankt voor je reactie. Het spijt ons dat je onze dienstverlening als negatief hebt ervaren. Als team willen wij het hele proces zo goed en prettig mogelijk laten verlopen. Een tijd terug hebben wij contact met je opgenomen om hierover met jullie in gesprek te gaan. Dit aanbod blijft staan.
Team Hypotheek Visie Hoorn - Purmerend