A. | Hypotheek
21-02-2022
Begin Januari een infogesprek gehad mbt hypotheek. Ondanks dat ik daarna 3 x verzocht heb teruggebeld te worden door de adviseur én ook nog
een mail heb gestuurd dat ik teleurgesteld ben over het uitblijven van een reactie is het tot op heden muisstil.
zeer onprofessioneel én onfatsoenlijk!!
Reactie van De Hypotheekshop Almere:
Goedemorgen heer de Moes,
Het spijt mij dat u geen reactie hebt mogen ontvangen op uw verzoek teruggebeld te worden. Dit is uiteraard niet onze normale werkwijze.
Alhoewel ik mij niet wil verschuilen achter de drukte op de hypotheekmarkt is het helaas wel één van de oorzaken dat een reactie langer duurt dan we normaal voor ogen hebben.
In deze erg drukke periode van rentestijgingen en daardoor ook de grote hoeveelheid van klanten die nog snel en concreet hypotheekadvies en aanvragen willen nodig hebben, ligt hier ook een vorm van prioriteiten stellen en deadlines nakomen aan ten grondslag.
Nogmaals het spijt mij dat u niet op tijd een reactie van ons heeft mogen verwachten.