Ik kan niet meer dan een zeer slecht cijfer geven voor de adviezen die wij hebben gekregen. Of beter het ontbreken daarvan. Een hele rits van zaken ging gedurende het hele traject mis, terwijl we alles ruim van te voren hadden aangeleverd. Dingen werden niet verteld, papieren die we ruimschoots hadden ingeleverd bleven liggen en moesten daarna weer opgestuurd worden. Alles wat hij van te voren kon voorzien kwamen we pas achteraf achter. En tijdens de acceptatie kwam er weer een konijn uit de hoge hoed en moesten we nog even papieren bij de verkopers opvragen, terwijl daar nooit over gesproken was. Al met al erg dramatisch en ergelijk met gevolg dat de bankgarantie niet op tijd rond kwam.
Reactie van SNS Amstelveen:
Allereerst hartelijk bedankt voor de reactie, ondanks dat het een negatieve lading heeft. Ook hiervoor is deze site gemaakt.
Inhoudelijk is het altijd lastig om te reageren aangezien een hypotheektraject een complex traject is. Gelukkig heb ik u vanochtend kunnen mededelen dat uw hypotheek inmiddels Finaal Akkoord is en de bankgarantie kan worden verzonden.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het ongenoegen toeneemt naarmate de tijdsdruk hoger wordt. Als ik voor uw gevoel hier een persoonlijk aandeel in heb gehad, trek ik mezelf dit aan, en bied ik hiervoor mijn excuses aan.
Uiteraard ben ik altijd bereidt om hierover met elkaar in gesprek te gaan. U bent dan ook van harte welkom in onze SNS winkel te Amstelveen. Ik zal sowieso nog even telefonisch contact opnemen.