KLM vlieger | Hypotheek
02-03-2021
In de tijd dat mijn werkgever (KLM) zwaar onder druk staat in de media en in zijn bestaansrecht, door de Corona crisis, is het zeer moeilijk een hypotheek te krijgen voor mij.
Directe bemiddeling door mij met de betrokken bank (ING), om een stuk overwaarde van mijn woning in een 2e hypotheek te stoppen, leidde direct tot een afwijzing van mijn verzoek.
Vele vragen en onverwachte zaken kwamen er namelijk bij kijken, waar ik geen antwoorden op kon vinden. Een wit war van onlogische regels, van de bank zelf.
Ik besloot daarop een adviseur in te schakelen, bij een kantoor waar ik in het verleden eerder zaken mee had gedaan. Zij hebben vele KLM'ers in hun beheer en weten dat onze financiƫle
situatie enigszins non-standaard is en hebben de know-how om dit te om te zetten in een taal die banken wel verstaan.
Nadat Guido Schotten erbij betrokken werd, werd een andere aanpak gedaan, waarin kundig complexe vragen en zorgen bij de ING weggenomen konden worden.
Reactie van VLIEG Financieel Advies Amstelveen:
Hi,
Het was zeker geen standaard situatie maar ben blij dat we je goed hebben kunnen helpen.
Guido.