Mohammed Al-Hasani | Hypotheek
27-11-2022
Communicatie ging allemaal heel erg traag en totaal niet efficient zeker als ik een factuur krijg van 2000 euro verwacht ik dat service en dat er dingen pro-actief worden opgepakt. Ik heb meerdere keren zelf moeten bellen voor een update waarbij ik het gevoel kreeg dat er niks gebeurde. Ik ben niet van plan om het nog een keer via jullie te doen. Erik Hellendoorn was echt dramatisch, Vincent d’Hotel heeft het rommeltje voor Erik opgeruimd en deed het goed vandaar de 2 ipv 1 als score
Erg jammer want mijn orginele hypotheek was door ronald koolen ooit geregeld en dat was echt een topper
Reactie van De Hypotheekshop Amsterdam Osdorp Oost:
Vervelend om je reactie te lezen. Ik heb er echter wel begrip voor. De totstandkoming van je hypotheek was een weg vol hobbels. Veel aanvullende vragen van de geldverstrekker,problemen met de taxatie etc. Dat heeft tot vertraging en frustratie geleid (ook bij mij).
Inderdaad Vincent is een topper die ook veel energie in je aanvraag heeft gestoken. Gelukkig hebben we met veel aandringen bij de geldverstrekker je hypotheek uiteindelijk rond kunnen krijgen. Voor het feit dat je mijn communicatie daarbij als gebrekkig hebt ervaren bied ik je mijn excuses aan.